dinsdag 10 december 2013

Cadeaus kopen, da's allemaal zo gemakkelijk nie zenne!

Bovenstaande zin krijg ik dezer dagen veel te horen. Ik heb het graag gemakkelijk, dus maak ik het jullie ook even gemakkelijk. Bij deze mijn wensenlijst:









De allergrootsten hebben ze, ik wil ze. The Cat Cap. Speels met een damesattitude. Schreeuwt mijn naam.  Mijn hoedenmaat is 57. Alstemblieft!

Stel, ge weet echt niet wat te kopen. Dan koopt ge make up, maar welke? Met MAC zit je altijd -maar dan ook altijd- right. De Holiday-collectie is in samenwerking met ons RiRi. 














"Die parels, van Guerlain, die glanzende." Of hoe ik Météorites Perles du Paradis expliceerde aan een vriendin. Dit is een pot pure luxe. Ik verdien dat. 













Die Cat Cap, moest iemand ze vinden. Let me know. Puhlease. 

Gegroet, Mevrouw de Prinses 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten