donderdag 19 februari 2015

Tien dingen die je niet wist over mij (Lezen op eigen risico!)

Gisteren was het Aswoensdag, de Vasten zijn dus begonnen. Bij deze ga ik hier op het wereldwijde web te biecht:

1. Ik ben ongelooflijke fan van Bart Peeters. Het is begonnen toen hij bij Sinterklaas op bezoek ging en eigenlijk nooit overgegaan. Zijn laatste cd "Op de groei" kan ik van voor tot achter compleet meezingen. Inclusief idiote danspasjes. 

2. De nagels van mijn handen zijn steeds verzorgd en ook (altijd) gelakt. Mijn teennagels daarentegen.. Ach, het is winter en ik draag gesloten schoenen.

3. Mijn lievelingsgroente is spinazie. Ik eet het ook gewoon rauw, recht uit de zak, zoals chips. 

4. Ik heb geen auto, maar wel een rijbewijs. Voor de theorie ging ik een stuk of 3 keer terug, maar mijn praktisch examen was direct een topper! Dat was dan ook de eerste en laatste keer dat ik perfect parallel parkeerde, na die keer ben ik het blijkbaar verleerd. Ik parkeer dus ook liever een heel stuk verder, dan dat ik parallel parkeer. Achteruit parkeren kan ik dan weer wel erg goed, ook zonder sensoren. 

5. Het liefst van al zou ik gaan werken op hoge hakken en met fel gestifte lippen (en stiekem ook in een deuxpiece'ke, maar da's er helemaal over!) Helaas ontbreekt het me aan moed. Bij nader inzien denk ik ook niet dat het makkelijk zou zijn om kakapampers te verversen op stiletto's. 

6. Enkele jaren geleden was ik verslaafd aan nagellak, dat is bekoeld. Ik heb datgene wat ik wil en weet ook welke kleuren en merken bij mij passen. Nu ben ik vooral bezig met make up en lippenstift. Veel lippenstift. 

7. Hoewel ik steeds vond dat het epileren van mijn benen pijn deed, epileer ik wél mijn oksels. Dat beetje pijn kan er nog wel bij, lijk ik steeds te denken. 

8. Twee. Het aantal tablets dat in mijn handen is gestorven. Ik ga ermee om als een normaal mens, smijt er niet mee, laat het niet vallen. En toch, na een tijdje lijken ze er gewoon mee op te houden. En dat terwijl ik echt keigraag een tablet wil, want dat werkt gewoon veel makkelijker. 

9. Het gevoel van droge lippen vind ik vreselijk. Echt afschuwelijke horror. In mijn handtas zitten ook meestal een stuk of 5 verschillende lippenbalsems. Vind ik die niet meteen? Dan koop ik er gewoon opnieuw één! (Of twee, of drie,...)

10. Heb ik een jurkje aan met kousenbroek? Lijkt het wel sexy? Think again.. Onder dat jurkje heb ik mijn kousenbroek helemaal omhoog getrokken en mijn onderhemdje steekt dat in mijn kousenbroek.In mijn hoofd zorgt het ervoor dat alles wat strakker staat.   Warm? Ja! Sexy? Nee. Dat leid ik af van de meerwarrige blikken van het Lief. 




















Gegroet, Mevrouw de Prinses 


1 opmerking:

  1. Idem hier voor het parkeren!
    En ik wil u anders wel eens zien in een deux piece'ke!

    BeantwoordenVerwijderen