dinsdag 14 januari 2014

Nestelgedrang

Het Lief en ik zoeken. Naar een woonst. Het liefst niet te groot, want ik kuis nie graag en 't Lief is daar ook gene held in. Mits wat meer moed en doorzettingsvermogen zou dat lukken, maar hé, ne mens mag ook eens lui in zijne zetel gaan liggen hé?

Soit, ons grootste discussiepunt van het universum: Wat met de inrichting? 

Hij wil iets Hobbit-achtig, veel hout,veel ruiten, veel ondergronds en veel blote voeten met haar op. (Het kan zijn dat ik hierin wat overdrijf. Een beetje maar hoor.) 



Ik wil iets, dat ik de naam "Chaotic Chique" heb gegeve. Denk aan witte/lichte meubels, onnuttige accesoires zoals een gebloemde chihuahua en een Chanelnagellak onder een stolp. Ja, zoiets. En ook een grote, fluoroze buldog in de hal. Dan kan ik mijn sleutels op zijn neus leggen en mijn sjaal rond zijn nek. Ik ga die twee nooit nog kwijtspelen... En de hondenpoepjes van Ikea als kapstokken in de gang.  Ohja, en ook een grote, lichthouten tafel. Groot genoeg voor al mijn rommel. Zelfkennis ofzoiets. 



Ik duik verder in Pinterest, Welke.nl en den Ikea-website. Hoera hoera hoera. Nu maar hopen dat dat prachtige appartement met die perfecte lichtinval en klein hofke vrijkomt. 

Gegroet, Mevrouw de Prinses





1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen