zondag 30 november 2014

Wat ik geleerd heb sinds ik ging samenwonen.

De harde feiten:


- Handdoeken, dat hebt ge nooit genoeg. Evenals keukenhanddoeken. Wegens teveel was anders.

- Badkamerkasten, ook nog zoiets. Wij hebben er te weinig. Nee, ik weiger toe te geven dat ik teveel spullen heb. 

- De Flair is de favoriete ochtendlectuur van het Lief.  Hij zoekt er zelfs achter. En laat ze dan op een hoop liggen in het toilet.

- De was doen is saai, maar stofzuigen is nog saaier. Strijken valt in de categorie 'Leuk, als de tv opstaat.' en met nat kuisen is af en toe leuk. 

- Dat chipske 's avonds bij de tv, dat chocolaatje na het avondeten, de zak snoep van de markt. Ge wordt daar dik van. Ik ben het levende bewijs. 

- Fruit eten? Ik doe het elke dag meermaals. Het Lief laat zich mandarijntjes pellen en appels schillen, wacht dan tot ik klaar ben met dit werkje en komt dan bedelen tot ik hem fruit geef.

- Geurkaarsen zorgen voor instant gezelligheid.

- Schoenen poetsen zichzelf niet.

- Een kerstboom zetten is blijkbaar een must. Ik ben nog op zoek naar een hip exemplaar.

- Ons appartement is de verzamelplaats voor vrienden als we iets gaan doen. Ook al zijn wij daar niet altijd van op de hoogte. "Half 7 bij jullie!"

- Onze vrienden kunnen leven in onze georganiseerde chaos zonder champagneglazen en drinken dan maar cava uit wijnglazen of in hoge nood uit gewone glazen. Hetzelfde geldt voor Limoncello.

- Weight watcheren? Dat lukt me verdacht goed.

- Op zondag de hele dag nietsdoen. En niemand die u dat kwalijk neemt. Telefoons? Die negeren we. En 's avonds gaan we bedelen om eten bij de ouders of schoonouders.


Gegroet, Mevrouw de Prinses

3 opmerkingen:

  1. Aargh! Er is iets mis met mijn blogloving ding, want ik lees u, echt! Er zit trouwens pizza in de oven as we speak en als ik 2 kilo kwijt ben, begin ik kei veel te eten om dat te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier van't zelfde. Ik ga echt,echt op dieet vanaf maandag!

      Verwijderen
  2. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen