vrijdag 19 september 2014

Gehaat en verzucht

- Geen werk hebben. Ik word daar serieus depressief van. Momenteel bestaan mijn dagtaken uit het openen van het kippenhok bij de schoonouders, gaan wandelen met de Franse bulldog van de schoonbroer en het huishouden. Ik heb een hekel aan mijn levenswijze dezer dagen.

- De weight watchers-app die niet altijd even goed werkt. Als dat al niet goed werkt, hoe moet ik dan in godsnaam tegoei punten tellen?

- Dat vers fruit duurder is dan een pak chocoladekoeken.

- Die megablein aan de binnenkant van mijn linkervoet.

- Dat ik al 3 dagen niet weet wat aandoen voor het feestje van deze avond, want in alles wat ik aandoe lijk ik een opgeblazen zeekoe. Die koeien zijn dan misschien nog schattig, ik alvast niet.

- Het feit dat er plotsineensuithetniets jeugdpuistjes verschijnen op mijn gezicht. Ik had nog nooit jeugdpuistjes... -_-

- Mijn wit vel. Ik was al niet erg bruin, maar ik denk eraan om naar de zelfbruiner te grijpen ondanks vorige oranje-plekken accidentjes.

- De VDAB. Ik snap er geen hol meer van. Reden te meer om megasnel te werken.


Dus, dat is eruit. Het positieve aan deze week? Mijn haren werden geknipt en ik mocht het fototoestel van de schoonmama lenen. Schoon foto's kunde daarmee nemen. Hieronder het bewijs, ik schuw filters die u der schoonder laten uitzien niet.

 
 
Gegroet, Mevrouw de Prinses

6 opmerkingen:

  1. Ik ga uw dag goed maken: http://www.menatwork.nl/maison-scotch-cap-molded-cat-cap-black.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gij heldin! (En gij leest hier? Whoehoew!)
      Ik heb wel een shopstop ingelast, maar ik leg hem alvast in mijn winkelmandje.
      Hoe zit het met men at work en eerlijke kledij?

      Verwijderen
    2. Hangt ervan af welk merk hé. Mijn kuyichi jeans komt van daar, al past die momenteel niet meer rond mijn gat..
      Een mens mag trouwens wel eens zondigen hoor!

      Verwijderen
  2. Ik snap hoe je je voelt.
    Ik heb nu wel werk, parttime in Maasmechelen Village, maar met een bachelor diploma secundair onderwijs steekt het toch wel om dan in de verkoop te moeten gaan werken... En de VDAB, bah! Het enige wat ze kunnen zeggen is dat je NOG meer moet solliciteren en anders maar in een andere richting moet gaan zoeken als je niks vindt in de richting waarvoor je gestudeerd hebt. Meer als dat doen ze niet. Succes alvast!

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds vandaag heb ik werk, in dezelfde school als vorig jaar. Met fantastische collega`s, zoals juffrouw Sanseveria. Ik stond op het punt om mijn cv (waar ik fier op ben, ik heb een bachelor en banaba-diploma) door te sturen naar kledingwinkels. Met de VDAB heb ik geen goede ervaringen. Ik kreeg aanbiedingen om te gaan werken als verzorgende of in het buitenland als animator. Vreemd. Hopelijk vind jij snel een job in het onderwijs, ge hebt niet voor niets gestudeerd en afgezien voor dat diploma.

      Verwijderen
  3. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen