woensdag 16 april 2014

Mevrouw de Prinses vliegt uit.

Jaja. Het is zover. Na 23 jaren onder moeders vleugels te hebben geleefd stap ik het af. Ik vlieg uit. Vort, eruit.




Na wat zoeken, wikken en wegen "Maar da's bijlange niet groot genoeg om al mijn nagellak in onder te brengen, laat staan al mijn schoenen..." hebben we het gevonden. Het, oftewel, een woonst voor het Lief en mijzelf. Voor al mijn nagellakjes, make upjes, schoenen én de koersfiets van het Lief. Plaats genoeg.

Het leuke aan samenwonen is dat je heel veel krijgt. Maar dat is dus ook het nadeel, hoewel... Volgens ons gaat het er prachtig uitzien. Maar of anderen even graag de combinatie 'groene mat - grijze zetels - rood televisiemeubel - zwarte kast - houten tafel - witte keuken' zien, dat is nog maar de vraag. Niet te vergeten dat er misschien ergens een My Little Pony staat en een vleugje glitter niet ontbreekt. Ach, wij houden ervan. En als bezoekers hoofdpijn krijgen van onze living, mogen ze gerust op het toilet gaan zitten. Daar wordt alles gewoon roze. 


Het Lief en ik zijn supergelukkig, ons moeder heeft nu al wat last van het legenestsyndroom (en ik ben nog niet vertrokken) en we hebben al een massa aan helpende handen. 

Was het al maar 1 mei. 

Gegroet, Mevrouw de Prinses 





1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen