maandag 28 april 2014

Geliefd

Ik had ooit een vriendin. Een hele goede. Een lieve meid, van het betrouwbare soort. Toen mijn toemalig lief mij liet zitten was zij mijn troostende schouder. Maar toen ze na een jaar met diezelfde vent ging lopen eindigde daar ook de vriendschap. 



Echte vrienden? Ik dacht dat ik ze niet had. Of jawel, maar niet zoveel. Tot we (Het Lief en ik) aankondigden dat we gingen verhuizen. Donderdag is D-day. Ik heb de afgelopen weken nog nooit zoveel helpende handen aangereikt gekregen. Kid you not. 

Ons appartement is van gemiddelde grootte, maar onze groep helpers is fantastisch groot. Er zijn zelfs vriendinnen die vrijwillig aangeboden hebben om te komen poetsen. Lees: Na een chirofuif waar we allen naartoe gaan, willen die meiden om 9u al paraat staan! Echt, geweldig. 
Ik ben enorm dankbaar, gloei van trots en loop over van happiness. Daar heeft ook de zwangerschap van de poetsvriendin iets mee te maken....  

De keerzijde aan dit verhaal: Wij die dachten in het geniep en zonder veel drama te verhuizen. Maar nu is het eerste wat ik donderdag doe een grote pot koffie zetten en de doos koekjes opendoen, het tweede waarschijnlijk die bak bier naar boven zeulen en de aftrekker tussen de verhuisdozen zoeken. 

Dankjewel lieve vrienden. Dankjewel om mijn vriend te zijn.

Liefs, Mevrouw de Prinses


1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen