maandag 3 februari 2014

Tijgerstrepen en badpakken met pijpkes

Op een zaterdagochtend besloot ik om naar de Decathlon te gaan. Ik had namelijk een nieuw badpak nodig, mijn oude begon echt al te 'schiften' en ik had bang dat ik eens in mijn blote kont zou komen te staan voor mijn zwemles-kinderen. Lijkt een goed plan? Niet? Het antwoord is nee. Ga nooit, maar dan ook nooit, op zaterdagochtend naar den Decathlon om een badpak te kopen. Ten eerste is 't daar zo druk. En ten tweede, badpakken kopen is een hel.



De hel:
Ik wil een degelijk badpak. Geen met flieders, fladders en ongemakkelijke koordjes. Een degelijk 'zwem'badpak. 

Nog meer hel: 
Ik word binnenkort geopereerd. Daar komen dus littekens van. Littekens zijn lelijk. Die mag niemand zien. Tot ze helemaal mooi genezen zijn en vervaagd. Die littekens gaan in mijn heup-gebied staan. Zichtbaar met een badpak dus. 

De grootste hel:
Om die littekens te verbergen zat er maar één ding op: een badpak met pijpjes. Tijdens het afrekenen slikte ik al een paar tranen weg, maar in de auto naar huis kwamen de waterlanders. 
Het Lief probeerde nog zo goed en zo kwaad alles te redden, maar helaas pindakaas. "Ik ben booeeeehooeee leeelijk, mijn sexyheid is weeeeg!" Inclusief snot en tranen. De rest bespaar ik jullie.  

Het lelijke gedrocht van een badpak ligt nu in mijn kamer, nog niet in mijn zwemzak. Ik moet nog wat wennen. Maar eens die littekens er zijn, gaat dat badpak aan!


Ik hoor het al: "Gij ijdel ding! Er zijn mensen met veel meer en zichtbare littekens dan gij!" 
Bekentenis: Ja, ik weet dat. Maar ik ben geen tijger. Mijn strepen heb ik nog niet verdient. En ik zal wel trouw zalfkes smeren. Het feit dat ik geopereerd word heb ik nog niet verwerkt, laat staan de bijhorende littekens. Dus geef het wat tijd. In de zomer koop ik een tijgerbikini, ge zijt gewaarschuwd.

Liefs, Mevrouw Prinses







1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen