zaterdag 24 mei 2014

The hood.

Ik woon boven de lokale supermarkt. In een appartement ruim genoeg voor al onze spullen.  


Hier in het dorp spreken we over 'Superette N.', om 9u 's morgens is het een afspreekplaats voor oude mannen die van hun vrouw beleg moeten gaan halen, tegen de middag komen de dames en wordt er geroddeld en gepeinsd over wat ze weer bij hun patatten gaan maken. 
Vanuit het raam in de bureau kan ik net niet de klok op de kerktoren lezen, de haan op de toren zie ik regelmatig blinken in de zon. Mijn werkplaats aka mijn school is op amper 3 kilometer fietsen, als ik naar de kinesist moet, wandel ik 5 minuten.  Op de plaatselijke chirofuiven ontstaan regelmatig nieuwe koppeltjes (Het Lief en ik waren ooit ook fiere chiroleiding, ahum.) en wij zijn uiteindelijk ook verplicht van daar naartoe te gaan, want heel onze vriendengroep is daar. Ik heb geen auto. Op zaterdag ga ik naar de Colruyt of den Appie, nog geen 20minuten rijden. Akabe? Daarvoor leen ik de auto van Het Lief, da's liefde. In de zomer zijn er ontelbare barbecues en er is één café, waar ook echt iedereen zit. 

Ik woon in een dorp. Een boerengat. Maar wel mijn boerengat. Het is nu al duidelijk, ik ben geen stadsmens. Ik zie te graag naar 'mijne' kerktoren. 

Gegroet, Mevrouw de Prinses 

1 opmerking:

  1. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen